Alone

Alone


C#m                        A               G#m             C#m

تنها نرو این راه رفتن نیست        دنیای تو چیزی به جز من نیست

C#m             A           G#m                 C#m

تو از خودت چیزی نمی دونی      تنها نرو تنها نمی تونی

C#m                     B             A                    C#m

می ری که با فکر تو تنها شم       می ری که همدرد خودم باشم

G#m             B                     A           C#m

تو آخر راهو نمی دونی             تنها نرو تنها نمی تونی

A                                  G#m                 C#m

من حال این روزاتو میدونم         چیزی نگو چشماتو می خونم

G#m                     A              B                        A

این جاده تا وقتی نفس داره          چشماشو از تو برنمی داره

A                                  G#m               C#m

من از هوای جاده دلگیرم           از فکرشم دلشوره میگیرم

C#m                         A              B                       A

این آینه تو فکر شکستن نیست     باور نکن این صورت من نیست

G#m                  B                A               C#m

دستامو با احساس تو بستم          من بی نهایت باتو همدستم

G#m                B                A               C#m

تا جاده می ره سمت بیراهه        گم کن منو این آخرین راهه

A                                  G#m                 C#m

من حال این روزاتو میدونم         چیزی نگو چشماتو می خونم

G#m                     A              B                        A

این جاده تا وقتی نفس داره          چشماشو از تو برنمی داره

A                                  G#m               C#m

من از هوای جاده دلگیرم           از فکرشم دلشوره میگیرم

C#m                         A              B                    A   

این آینه تو فکر شکستن نیست     باور نکن این صورت من نیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com